Auf jede Frage die passende Antwort! 

FAQ – Intrebari fercvente

Dorim ca dumneavoastra sa primiti orice informatie la care aveti nevoie. Este posibil sa confruntati cu o problema, sau aveti doar nevoie de un sfat. De aceea am strans niste intrebari si raspunsuri care va pot fi de folos pe parcursul colaborarii noastre. „Frequently Asked Questions“ F.A.Q

Pot sa comand un catalog?

Da. In acest fel puteti sa cautati cadoul promotional care va potriveste si atunci, cand calculatorul nu este pornit. Catalogul cuprinde doar un rezumat al sortimentului din webshop-ul nostru. Pentru a comanda catalogul, va rugam sa faceti un click aici ide si introduceti adresa de livrare.

Aveti in oferta si alte produse care nu sunt afisate in catalog?

Da. Va putem garanta ca va proiectam un Cadou promotional complet individual. Ne dispunem de peste 80.000 de articole in shop, dar va putem oferi si altele peste acest numar. Luati va rog in considerare, ca la aceste articole este posibil sa avem o cantitate minima de comanda mai ridicata decat de obicei. Intrebati consultantul nostru pentru detalii. Contact

Ma puteti ajuta cu sfaturi in cazul in care inca nu mi-am gasit cadoul promotial potrivit?

Va sfatuim si in cazul in care inca nu v-ati putut decide. Puteti beneficia de experienta colegilor nostri si in faza in care va hotarati sa va promovati cu ajutorul articolelor promotionale. Contactati-ne si spuneti-ne dorintele. Contact

Cum se comanda monstra?

Pentru a comanda o monstra aveti si mai multe posibilitati. Cel mai simplu este sa depuneti produsele dorite in cosul din shop, dar ne puteti contacta si telefonic, prin fax sau email.

Puteti personaliza si monstra?

Putem sa va personalizam si monstra. Aici trebuie sa aveti in vedere, ca costurile unitare ale monstrei personalizate vor fi mult mai ridicate dacat costurile unitare ale unei comenzi normale. Daca comanda nu se intrerupe, costurile sablonului pentru monstra nu vor fi facturate din nou pentru comanda cu acelas sablon.

Ce reduceri imi oferiti?

Prin comenzile online va acordam automat o reducere de 2,25%. In plus puteti beneficia de alte reduceri prin comenzi pentru viitorul departat si prin plati in avans.

Care sunt modalitatile de plata?

Aveti posibilitatea sa platiti in avans prin care beneficiati de o reducere de 2%. Daca faceti parte din clientii nostri fideli, putem discuta si despre o perioada de scadenta dupa facturare. Pentru detalii intrebati consilierii nostri. Monstra va fi totdeauna facturat.

Care sunt cheltuielile de portofoliu?

Costurile de transport depind de greutatea si volumul pachetului. Nici prin comanda a mai multor articole nu va putem garanta facturarea colectata a acestora.

Pentru comenzi de monstra va fi perceput un onorariu fix, care este compus din costuri postale si administrative.

Acestea sunt deja in pret afisate?

De obicei nu. Costurile de transport vor fi afisate in etapa finala a comenzii online.

Cum pot sa comand?

Pentru a comanda aveti urmatoarele posibilitati. Cel mai simplu este prin cosul din shop. Alegeti produsele care va plac, depuneti-le in cos, clarificati cantitatea si comunicati-ne parametriile de personalizare. Va atragem atentia, ca unele categorii au o cantitate minima de comanda. Se poate si mai rapid, prin telefon. Binenteles ne puteti contacta si prin email.

Cum se livreaza marfa?

Dupa efectuarea comenzii si dupa ce ne-ati comunicat parametriile de personalizare, nu mai trebuie sa va ocupati de nimic. Binenteles va tinem la curent cu starea comenzii dvs si in continuare.

Unde livrati?

Noi livram acolo, unde dvs aveti nevoie de articole.

Pot sa depozitez marfurile la dumneavoastra pana ce voi avea nevoie de ele?

Da. Daca inca nu aveti nevoie de produse, dar v-ati gandit in timp la producerea acestora, noi le vom depozita in depozitele noastre special amenajate. Aici gasiti mai multe informatii despre aceasta tema.Full Service

Le pot personaliza cu logoul firmei mele?

Da. Avem un team de grafica pentru acest scop. Nu aveti inca logou? La noi nici aceasta nu este problema. Mai multe detalii gasiti aici. Serviciul de grafica

Cum personalizati produsele?

Am creat o pagina separata pentru a va informa cum personalizam cadourile publicitare. Acolo gasiti toate detaliile, iclusiv expresii din domeniu. Personalizare

Cum pot sa va trimit un logou?

In urmatoarele feluri. Ne puteti trimite logoul prin email sau prin posta. Prin posta trebuie sa-l copiati pe un CD sau pe un Stick. Mai multe detalii puteti citi aici. Personalizare

Pot sa comand si o cantitate mai mica decat cantitatea minima de comanda?

Prin limitele cantitatii minime de comanda suntem in stare sa va oferim preturi fair, care ne deosebeste de concurenta. Ca urmare va multumim pentru intelegerea Dumneavoastra, legat de respectarea acestor limite.

Pot sa va retrimit o comanda, care nu-mi place?

Cadourile promotionale au fost concepute personalizat pentru dumneavoastra, ca urmare retrimiterea acestora nu este posibila. Inainte de a comanda puteti vizualiza produsele cu ajutorul programului care va pozitioneaza logoul realistic pe produs. Aveti posibilitatea sa comandati si o monstra.

Cum pot reclama?

Desi noi facem intotdeauna tot posibilul pentru realizarea unui produs de inalta calitate, poate sa convina greseli legat de nuante, cantitate, etc. Binenteles puteti reclama. In prima faza va sta consilierul la dispoziti. El va face tot posibilul sa rezolve problema.

Ce am de facut cand am probleme cu pagina de internet?

In cazul in care apar probleme cu vizualizarea shopului nostru online, va rugam sa ne sunati, sau lasati-ne un mesaj. Va ajuta: Feedback-Button sa scrieti-ne un email feedback@giffits.de. Va vom contacta in cel mai scurt timp.

Service-ul dvs Hotline Giffits
031.63.000.61
Aveti si alte intrebari? la FAQ